❌To już nie działa 👇🏼
Po pierwsze rolki już nie są nowe i to, co działało 4 lata temu … już się przejadło. Zapisz sobie, tę listę, aby do niej wrócić 🙂
❌rolki z wygłupami dla wygłupów (mówimy o tym, co działa na kontach eksperckich i biznesowych, bo rozrywkowe to z samej nazwy mają inne cele)
❌rolki z tańczeniem (nie musisz uczyć się układów tanecznych, jeżeli nie uczysz tańca)
❌rolki z „trendującym” audio … użyte 2 tygodnie po trendzie.
To już nie jest ten sam algorytm, który pchał cokolwiek w formie rolki, bo było za mało rolek.
Tak samo na Tiktoku – mamy moment przesycenia!
✅rolki mówione – najprostszy sposób, skoro uczysz, prowadzisz lekcje, konsultacje, masz usługi wymagające kontaktu z klientem – po prostu mów do nas
✅rolki mówione „high edit” – nie w stylu Alex Hormozi, ze zbędnymi fajerwerkami bo to było modne rok temu. Ale ciekawie dopracowane i eleganckie.
✅ rolki b-roll (takie bez mówienia, jedno ujściowe jak ta moja właśnie albo montaż typu vlog) te są jeszcze prostsze bo nagrywasz, gdy masz warunki i tworzysz
💡BANK UJĘĆ💡
A jeśli nie chcesz się pokazywać – użyj stockowych, np z Pexels. (Sprawdź tylko licencję na użytek komercyjny)
Strategia marki musi być indywidualna, bo jest jak chodzenie w pożyczonych butach – ani to higieniczne ani wygodne.
Dlatego nie mam dla Ciebie „gotowej” strategii, bo to Ty decydujesz:
🐢co chcesz pokazać
🐢w jakim chcesz iść tempie
🐢co chcesz osiągnąć
🐢jakie masz zasoby
Strategia jest jak buty – w szpilkach nie idziesz w góry a w płetwach nie będziesz biegać:)
Czy to znaczy, że płetwy „nie działają”?
Nie, po prostu nie są na daną okazję.
Są osoby, które brały ślub w szpilach, są osoby, które brały ślub w tenisówkach.
To Ty decydujesz jaką okazją i w jakim będzie stylu.
Jeżeli właśnie odczułaś, że Twój rozwój jest hamowany przez zbyt ciasne buty i w sumie nie masz strategii – to leć obejrzyj moje 2 najnowsze (będzie 100 nowych odcinków o strategii właśnie) Hakerskie Kwadranse.
Kolejny już w środę 🙂